Innebär namnbytet från Nordic Choice till Strawberry något för mig som medlem?
Ja! Ditt medlemskap blir nämligen ännu bättre än tidigare. Men först, låt oss reda ut eventuella frågetecken; du behöver inte göra någonting för att fortsätta vara medlem hos oss. Ditt medlemskap i Nordic Choice Club går automatiskt över till ett medlemskap i Strawberry. Namnbytet innebär inte några förändringar för dina bonuspoäng, och självklart behåller du samma medlemsnivå. Dina förmåner försvinner inte heller - det tillkommer däremot nya. Japp, det stämmer! Namnbytet innebär fler förmåner för dig som medlem, så in och kika på vår hemsida för att ta del av alla fantastiska förmåner.
Liknande frågor
Varför ser jag inte bokningen på Min sida?
Varför byter Nordic Choice Hotels namn till Strawberry?
Hur blir jag medlem i Strawberry?
Kan jag boka rum åt andra med Member Price?
Kan jag avboka min Monday Breakfast-bokning?
Var hittar jag medlemsvillkoren för Strawberry?
Hur fungerar restaurangkupongerna?
Vad är Be My Guest?
Kan jag som medlem tjäna bonuspoäng på Monday Breakfast?
Kan jag som bokar Be My Guest åt en vän ta med fler frukostgäster?
Kan jag och min partner dela medlemskap?
Var i appen kan jag se medlemsperiod och när bonuspoäng löper ut?
Får jag medlemsförmåner när jag bokar via en nätbaserad bokningssajt som Booking.com, Hotels.com eller liknande?
Vad innebär tvåstegsverifiering och hur fungerar det?
Vad är Monday Breakfast?
Om min gäst bor längre än 1 natt, får jag äta frukost fler gånger då?
Jag vill boka en bonusnatt men hittar bara hotellrum med vanlig betalning. Varför?
Kan jag delbetala en vistelse med bonuspoäng?
Finns det någon gräns på hur många Monday Breakfast jag får boka?
Vad är Red Carpet?
Får jag bonuspoäng på besök i hotellrestaurangen?
Hur många bonuspoäng får jag per övernattning?
Hur bokar jag Be My Guest?
Hur inaktiverar jag Red Carpet?
Jag har hög medlemsnivå hos en annan hotellkedja, kan ni statusmatcha mig ifall jag går över till er kedja?
Hur aktiverar jag Red Carpet?
Vad kostar en Monday Breakfast?
Måste jag boka bord?
Varför behöver jag logga in med tvåstegsverifiering?
Får jag bonuspoäng om jag har en bokning men inte checkar in?
Jag saknar extra poäng efter poängkampanj t.ex. dubbla eller trippla bonuspoäng eller Mastercard. Varför?
Kan jag betala en av flera sammanhängande nätter med bonuspoäng?
Är Monday Breakfast tillgängligt för alla medlemmar?
Brådskar det?
Ring oss på: +46 771 666 700
Måndag - fredag
08:00 - 20:00
Lördag
09:00 - 17:00
Söndag och helgdagar
Stängt
Kontakta oss